Pozáručný servis
Ak sa vám pokazil tovar, ktorý je už po záruke, alebo sa na jeho poškodenie nevzťahuje záruka, prineste ho k nám. Pomôžeme vám so servisom.
Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do ktorejkoľvek predajne NAY. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili.
Doklad o kúpe netreba
Stačí priniesť pokazený tovar. Keďže nejde o záručnú reklamáciu, nie je potrebné dokladom o kúpe dokazovať, či je tovar v záruke.
Oprava trvá zvyčajne 14 dní
Zvyčajne sa nám podarí vybaviť opravu tovaru do 14 dní. Dĺžka opravy však záleží od aktuálnej dostupnosti náhradných dielov, preto sa môže stať, že presiahne 30 dní.
Cenu opravy dopredu schvaľujete
Po obhliadke tovaru vystaví servis cenovú ponuku na opravu, ktorú vám zašleme. Oprava tovaru prebehne až po tom, čo odsúhlasíte jej cenu. Pozáručný servis zabezpečujeme v spolupráci s autorizovanými servisnými strediskami, aby bola zaručená najvyššia kvalita práce.
Opravený tovar vás počká v našej predajni
Po oprave bude tovar doručený späť na predajňu, kde ste ho odovzdali. O vybavení opravy vás informujeme SMS správou alebo e-mailom.
Zálohujte si dáta pred opravou
Svoje dáta si pred odovzdaním počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte. Za stratu dát v zariadení nenesieme zodpovednosť.